هوانم هوانم
إيروتيكا

آخر الإضافات

إيروتيكا
random
جاري التحميل ...
random

بحبـــــك لما بتقولي بحبـك حتي لو ساكته

بحبـــــك
لما بتقولي بحبـك حتي لو ساكته
وبحبـك لما بتشـاوري تجيبي لقلبى ميت ساكته ..















يتقـال انا مجنـــون طب يتقـال ميت مجنـون
بحبــك وانتي محتـارة وفرحـانه ومدايقـة ..





















يتقـال انا مجنــون طب يتقـال ميت مجنـون
بحبـــك حتي لو لابسة حاجـات على بعض مش لايقـة ..















حبيبـة . حبيبـك
حبيبــة .. حبيبــك
ياااا حبيبــــة ... حبيبــــك ..















وبحبـك وانتي بتنقي اغانـي قلبي يسمعهـا
وبحبــك لما بتعـاندي حاجــات الدنيــا تمنعهـــــا ..














يتقـال انا مجنــون طب يتقـال ميت مجنـون
بحبــك لو انا جاهل ولو عالم ومتنـور ..















يتقـال انا مجنــون طب يتقـال ميت مجنـون
ف حبــك قلبي انا عيل جرئ طايش بيتهـــور ..





















وبحبــك حب دلوقتي واحبـك زي حب زمـان
وبحبـك لما تتكسفي واشوف لون الخــدود خجــلان ..






















يتقـال انا مجنــون طب يتقـال ميت مجنـون
بحب السهل وياكي واحـب المستحيل فيكــي ..





















يتقـال انا مجنــون طب يتقـال ميت مجنـون
واحـب النجمة لو طالـة وعاكسـة اللمعـة ف عنيكـي ..






















حبيبـة . حبيبـك
حبيبــة .. حبيبــك
ياااا حبيبــــة ... حبيبــــك ..














التعليقات



جميع الحقوق محفوظة

هوانم

2016